Zarezerwuj salę
Accor

Sale konferencyjne

Przestrzeń dla Twojej firmy

Dostępnych jest 13 nowoczesnych, multifunkcjonalnych sal konferencyjnych dla ponad 1200 osób. Wszystkie zaopatrzone są w nowoczesny sprzęt i udogodnienia, a także wodę, notatniki i przybory do pisania dla wszystkich uczestników. Większość naszych sal jest klimatyzowana, z dostępem do światła dziennego oraz widokiem na Tatry.

Dlaczego w ogóle warto zorganizować konferencję w hotelu?

Konferencje stanowią ważny element zarówno życia biznesowego, jak i naukowego. Tego typu wydarzenia mogą mieć rozmaity charakter – szkoleniowy, dyskusyjny, przedstawiający najnowsze wyniki badań, służący wymianie doświadczeń i wiedzy. Czas konferencji sprzyja networkingowi, nawiązywaniu nowych znajomości, a także podtrzymywaniu już istniejących relacji. Niejednokrotnie takie właśnie spotkania zapoczątkowują owocną, długoletnią współpracę. Biorąc pod uwagę znaczenie i rangę konferencji, warto z wielką pieczołowitością zdecydować o miejscu na ich organizację. Bardzo często wybór pada na przeprowadzenie wydarzenia w obiekcie hotelowym. Dzieje się tak z kilku względów. 

Hotele dysponują przede wszystkim odpowiednimi warunkami do przygotowania konferencji, czyli profesjonalnymi pomieszczeniami i sprzętem. Sale konferencyjne mogą być różnej wielkości, dlatego zawsze należy dopasować wybieraną przestrzeń do liczby uczestników wydarzenia. Niezbędna okaże się również doskonała oprawa – dobry sprzęt nagłaśniający, rzutnik, ekran i dodatkowe akcesoria. Hotel oferuje także zaplecze cateringowe, więc może zapewnić nie tylko zaopatrzenie przerw kawowych, ale także ciepłe posiłki w trakcie wydarzenia. Wśród zalet przeprowadzania konferencji w hotelu znajduje się również możliwość zaoferowania jej uczestnikom noclegów. Ma to szczególne znaczenie w przypadku konferencji kilkudniowych, zwłaszcza dla osób przyjeżdżających z daleka.  

Jakie sale konferencyjne oferujemy?

Nasz hotel oferuje Państwa firmie profesjonalne sale konferencyjne w górach. Z okien tych pomieszczeń rozpościera się widok na malownicze Tatry. Sale, które oddajemy do dyspozycji naszych Klientów, są bardzo zróżnicowane pod względem metrażu – najmniejsza ma powierzchnię 20 m2, natomiast najbardziej okazała liczy aż 702 m2. Dajemy Ci do wyboru kilka możliwości układu miejsc na sali: od teatralnego, w podkowę, przez bankietowy, po koktajlowy. W zależności od ustawienia, sale te przeznaczone są na różną liczbę uczestników wydarzenia (od 10 aż po 700 osób), jak również mogą być projektowane adekwatnie od potrzeb konkretnego spotkania. Każda sala posiada swoją specyfikę i charakterystyczny styl. Ponieważ dysponujemy aż trzynastoma pomieszczeniami konferencyjnymi, dającymi rozmaite możliwości aranżacyjne, jesteśmy w stanie obsłużyć wydarzenia o różnym charakterze i wymaganiach lokalowych.

Co cechuje nasze sale konferencyjne?

Hotel Mercure Kasprowy udostępnia wygodne i eleganckie sale konferencyjne Zakopane to niewątpliwie jedno z najbardziej rozpoznawalnych i popularnych miast w polskich górach. Atrakcji tu nie brakuje! Konferencje organizowane w naszym hotelu wyróżniają się szczególną atmosferą. Uczestnicy są zachwyceni pięknymi widokami na góry, które widać z okien sal konferencyjnych. Posiadamy zaplecze, pozwalające na organizację wydarzeń na najwyższym poziomie – zarówno tych mniejszych, na kilkanaście osób, jak i licznych, nawet na kilkuset uczestników. Dbamy o każdy szczegół organizacji, zapewniając wszelkie niezbędne narzędzia, m.in. multimedialny projektor, wskaźnik laserowy, rzutnik, odtwarzacz CD i DVD, flipchart z kolorowymi markerami. Nasze sale konferencyjne posiadają odpowiednie oświetlenie oraz system nagłaśniający. Komfort podczas konferencji zapewnia również klimatyzacja, w którą to wyposażone są wszystkie sale w Hotelu Marcure Kasprowy. Na terenie obiektu zapewniamy również dostęp do bezprzewodowego, szybkiego internetu.

Poza udostępnianiem sal na potrzeby konferencji, oferujemy również dodatkowe elementy oprawy całego wydarzenia. Organizujemy cateringi w formie przerw kawowych, lunchów i kolacji. Na życzenie naszych Klientów przygotowujemy także inne atrakcje, np. aktywności na świeżym, które pozwalają odpocząć w trakcie trwania całego wydarzenia.

Jeśli mają Państwo do nas jakieś pytania, z przyjemnością na nie odpowiemy. Serdecznie zapraszamy do kontaktu telefonicznego i mailowego, a także poprzez formularz znajdujący się u dołu strony.

 

Nazwa sali

powierzchniapowierzchnia
(m2)
wysokośćwysokość
(m)
uk. teatralnyuk. teatralny uk. klasauk. klasa uk. podkowauk. podkowa uk. bankietuk. bankiet uk. konferencyjny uk. koktailuk. koktail  

Tatry + Foyer

430 3.30 550 270 150 250 - 400 Rezerwuj

Tatry A+B+C

330 3.30 400 230 150 200 - 300 Rezerwuj

Tatry A+B

208 3.30 250 180 100 100 - 200 Rezerwuj

Tatry B+C

214 3.30 250 150 100 100 - 200 Rezerwuj

Tatry sala A

105 3.30 120 90 50 50 40 100 Rezerwuj

Tatry sala B

102 3.30 120 90 50 50 40 100 Rezerwuj

Tatry sala C

112 3.30 120 90 50 50 40 100 Rezerwuj

Ornak

215 2.80 130 60 40 160 32 200 Rezerwuj

Krokus

210 2.80 100 50 30 - 32 200 Rezerwuj

Rysy A+B

180 3.00 190 90 90 90 - 160 Rezerwuj

Rysy A

100 3.00 100 60 40 32 14 60 Rezerwuj

Rysy B

80 3.00 90 60 40 50 40 60 Rezerwuj

Zawrat

56 3.00 50 30 30 30 20 50 Rezerwuj

Giewont

52 3.00 50 30 30 30 20 50 Rezerwuj

Wielka Krokiew

46 3.00 40 30 20 30 20 50 Rezerwuj

Morskie Oko

43 3.00 40 30 24 30 16 50 Rezerwuj

Mała Krokiew

23 3.00 10 - - - 12 - Rezerwuj

Czarny Staw

20 3.00 10 - - - 12 - Rezerwuj

Zakopane

702 2.80 - - - 400 - 700 Rezerwuj

Zapytaj o interesującą Cię salę

Formularz konferencyjny

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij